I wanna be on the cover of Forbes magazine, smiling next to Oprah and the Queen...

Alltså uhuum idag var en intressant dag. Om vi börjar såhär: Maxine bad mig skjuta henne efter att hon hade jobbat 35minuter;)

Ikväll i köket hade värdmamman, Maxine och jag en diskussion om "The boys behaviour". Jag tror mamman har förstått att barnen måste börja uppföra sig bättre och vi surrade om hur fan det skulle gå till... Vi var överens om att våld INTE var ett alternativ:p och sen försökte vi komma på vad som skulle vara mest effektivt... Mamman föreslog ett belöningssystem, men då sa vi NEJ, för dessa ungar har redan allt och dom ska uppföra sig utan att få ännu mer saker:p Så vi funderar nu på: mindre tv-tid och ds-tid, inga playdates, tvätta fönster?...
Vi behöver en bra plan...

Hahaha på tal om DS, jag är sjukt bra på ett basketspel som finns på yngsta pojkens DS... Jag slår deras highscores heela tiden:p moahahaha

Imorgon är det jobbdagarnas JOBBdag och inte på ett positivt sätt... Jobb från 7.30-21.30! wihooo men alla utom jag och tvillingarna och maxine som är ledig ska på nått bröllop så huset kommer iallafall att vara lugnt:) Det ser jag fram emot för det har varit så himla många ungar här dom senaste dagarna och jag har känt som maxine angående skjutandet mer än en gång den här veckan;)
Hahaha idag i köket sa jag tyst till Max "Thank God for weddings" och hon skrattade massor, det roliga är att hon verkligen tror på Gud och det började jag skratta åt och så stod vi där och skrattade;p

Åh vad jag älskar vissa av mina inlägg, i mitt huvud så låter det roligt men ingen annan förstår nånting=) precis som det brukar vara då...

Ha det bra och önska mig lycka till 14timmar med tvillingar:p

Love,
Emma<3


I am going to sleep men först ska jag se filmen Jersey Girl:p

Natti, natti...


Kommentarer
Postat av: birger

hej

kör hårt det verkar imte som att du har så långa arbetsdagar som du borde ha.....

Du har ju fått vila hemma hela våren.....

Så du borde ha mycket krafter kvar...

Själv så hade jag en hård körning till Dahlhalla i går kväll....

solen sken och Wells med flera underhöll...

syrrorna var med...

pok pappa

2010-07-17 @ 11:24:34
Postat av: Hanna

Ge järnet!

Helt rätt att vägra ge ungarna mutor :)

2010-07-17 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0