I am still in Love<3

Jag är kär i det stora äpplet men det är sant det Maxine sa igårkväll, det finns inget som slår intrycket du fick första gången du såg New Yorks Skyline... Jag älskar staden och det är bara knäppt att jag inte åkt in fler gånger tidigare men nu ska det bli ändring på det!

Jag har sett schemat för nästa vecka och det ser inte bra ut för Maxine är på semester och jag har 48h på mitt schema till veckan och jag ska tala om för Laureen att det är inte OK! jag kan ta att jag jobbar 12 eller 14h någon dag men inte MER än 45h/vecka... And I've got it on paper så jag kommer vinna den diskussionen;p

Idag i Storstan så gick vi till The Met (Jag googlade och det heter tydligen:"the metropolitan museum of art"), det är iallafall ett ställe fullt med tavlor och massa konst och grejer. Kanske inte roade Emma sådär jättemycket men jag gillade Egyptierna och den biten:) Zona var så gullig för hon vet att jag inte gillar konst och sånna grejer men eftersom hon själv målar sjukt fint och är intresserad så veeet jag ju att hon ville dit, men hon bara viii måste verkligen inte gå dit vi skulle kunna fråga nån om det spelas nån fotbollsmatch idag så kan vi se den. Men jag talade om för henne att jag måste ju ha varit till The Met nån gång under min tid i Usa och varför inte göra bort det i börjar;) hahahaha sen så visste jag att det inte var nån fotbollsmatch idag också:p

Jobb imorgon 7.30-13.00! måste sussa snart:p

Okej här skulle det ha kommit massor med bilder och jag skulle ha berättat om Central Park men jag orkar inte mer nu, jag är trött och mina fossingar gör gode ont just nu...

Love,
Emma

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0