hershey's

ja hur ska det gå för Emma Grahn att sluta äta godis och bli nyttig när världens snällaste Maxine kommer in och bjuder på fyra choklad-praliner och agerar stilråd om var jag ska sätta upp spegeln och anslagstavlan...

När jag får köra bil så ska jag försöka vara liite nyttig och bara äta gott på lördagar;) hahahaha

Helt ledig idag alltså, så jag försöker att städa mitt rum och få lite ordning, min garderob måste städas och resväskorna som står i den ska skickas in under sängen tror jag... om dom får plats! sen ska jag damsuga och hänga upp anslagstavlan! det ska faktiskt göras IDAG! jag ska även försöka att göra mig av med ett bord och lite plastblommor och några gräsliga änglar;) hahahaha

Intressant blogg det här;) hahaha alltså fasen vad fin min lila plånbok är och det bästa är att jag faktiskt har kvar pengar i den och att jag snart kommer att få ett VISA-kort att stoppa ner i den!

kram från emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0