Hello people!


Blev att jag var ute och for runt med Zona nästan hela dagen och sen på kvällen träffade jag min community counselor och nån tysk tjej och en stackars thailändsk tjej som är i re-match:/ Sen så ska jag nog på bio med en svensk tjej och några andra imorgonkväll, Eclipse! och innan det blir det nog middag:) men en tyska vid namn annika och nått annat folk där med:p

Jag är ganska trött nu men måste erkänna att det är lite spännande att det bara är jag och Zona som sover i det här stora huset och hon har rummet på källarvåningen och jag på mellanvåningen:p men jag har ett öppet erbjudande om sovplats nere i källarn och jag vill och hon kommer upp till mig om källarn blir alldeles för hemsk!

Nä nu är det verkligen dags att sussa...

Något som är himla kul med att man har Zona i huset är att hon kan surra om allt konstigt som den här familjen gör och alla saker som jag kommer tycka är hur knäppa som helst. Men vi är helt på samma nivå, vi jobbar i den här familjen och hur mycket man än pratar och säger att man blir en del i familjen så blir man inte direkt en familjemedlem men man blir en medlem i huset.

Jag måste förövrigt hitta en tjej att bli riktigt bra kompis med så att jag kan sova över hos henne om vi är ute på äventyr sent på nätterna för tydligen är det 10.30 som gäller i detta hus, även om det sagts till Emma Grahn att det kan gå att diskutera... Och jag lovar att detta kommer diskuteras nästa gång som Emma har planer på dra ut på nya äventyr nån kväll när familjen ÄR hemma. Nu när det bara är jag och Zona så är det så himla skönt! Imorgon börjar bion halv tio eller tio så jag menar hade familjen varit hemma så hade det antagligen inte varit okej, därav måste jag hitta en riktigt bra tjejkompis! Annars skiter jag i det här:p

Ibland skriver jag om väldigt ointressanta saker men jag tror det är för att jag skriver saker som jag måste komma ihåg... T.ex. att imorgon blir det Social Security Office!

Kram från Emma Grahn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0