helg

Japp nu har jag helg och har inga spikade planer, men det kommer alltid upp nått... Maxine tyckte att jag skulle kika bland alla papper som jag fått från Eileen(sommunity counselor) och se om jag kunde hitta nått skoj att fara på imorrn för hon är också ledig...

Jag knogar på med min körkortsteori även om den gör mig galen för jag vill verkligen köra bil, man är så jäkla låst när man inte kan köra vart man vill... varför ska denna värdmamma vara så petig med NJ-körkort? jag får köra bil lagligt nu meen meeen...

Jag borde verkligen gå ut ett tag även om solen inte syns bakom molnen så kanske man kan bättra på brännan liite grann;)



Det är helt galet vad det springer folk genom detta hus, nu är det två trädgårdsmästare här och en städerska:o Galet, galet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0