Happy Girl

Haft en riktigt bra dag med Maxine även om det blev väldigt mycket ändrade planer, det var tänkt parken och ta det lugnt ute fika och läsa körkortsteori men det ösregnade när vi vaknade på morgonen så först for vi till banken och löste in checkar så att man blev halvrik för stunden sen bar det iväg på en runda med bilen till det college som jag ska plugga lite på i höst, det var nice!

Efter turen till Raritan Valley Community College så for vi till köpcentrat där vi skulle se bio men filmen började inte förens klockan två så vi gick och kikade i lite affärer. I en affär som hette typ Delias så fick man ett presentkort på 10dollar om man provade ett par jeans, såklart att jag och Maxine testade varsitt par jeans:p och fick presentkorten utan att köpa ett par jeans, istället köpte jag två linnen och en tröja och alla var superbilliga:D

Efter shoppingen så gick vi och såg filmen Grown ups, den var så jäkla rolig och jag skrattade så att jag grät en gång:p men men då har ju jag ganska dålig humor också;)

Efter bion bar det iväg på mer shopping men i Flemmington där jag inte har shoppat förut och vi var in på två olika klädbutiker och det var såå jäkla billigt! Jag köpte ett par jeansshorts, capribyxor, tre par örhängen, en t-shirt och ett linne för sammanlagt 30dollar i ena affären och i den andra köpte jag ett par jättefina skor för 9.99! :D:D:D Happy Emma!

Sen åkte vi till huset och visade upp våra fynd och lämnade påsarna och efter det drog vi ut på jakt efter kinamat! och kinamat fick vi, i massor!:p

En riktigt bra dag helt enkelt!

Kram,
Emma<3


Älskar mönstret på tröjan och mina linnen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0