Glee

Åh jag är helt galet mätt för när jag, Carline och Zona var ute idag på starbucks och bara tog det lugnt så kom vi fram till att vi skulle äta en tidig middag innan vi for hem och ingen hade ätit lunch, bara kaffe eller hallon smoothie i mitt fall;) Så vi for till the Mall för där kan man välja vad man vill äta från olika ställen och ändå sitta tillsammans för alla bord är typ i mitten så... Men då sa Caroline och Zona att det fanns ett meal som var så jäkla gott att jag var tvungen testa samma som dom, så vi åt varsin stor varm macka och sen pommes till det med ost och bacon på. Verkligen inte nyttigt men jäkligt gott var det iallafall! Det blir nog inte så många fler sådana mål för man känner verkligen hur hela målet sitter kvar i kroppen;D hahaha men GOTT!=)

Nu har jag varit ner till Zona och Maxines rum och grävt bland filmerna och har med mig en hel bunt upp till mitt rum så jag ska börja med att se säsong ett av Glee!

Ha det bra allesammans idag saknar jag sverige litegranna=)

Eftersom vi hamnade i gallerian så råkade jag köpa en klänning men jag älskar den verkligen och jag kan se mig använda den många sommarkvällar framöver och kanske även under nån trip in till NYC!

Sen köpte jag en så himla söt ängel med där det står "Good friends are like angels, you don't always see them but you know they are there!" Cute:) so I had to buy it!

Kram,
Emma




min nya klänning:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh så jäkla snygg klänning Emma!!!!!! :O :D

2010-07-19 @ 11:32:56
Postat av: EMMA (au-pair)

Thank you, anonym;) I love the dress och den var jäkligt billig med och sen att jag kunde ha den i en storlek mindre än vad jag testade från början bara gjorde att jag var tvungen att slå till 18dollar och 90cent!:D

2010-07-20 @ 00:32:33
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/
Postat av: TOMMY (sommarlovshavare ;D)

Jäklar nån han före mig, men skit samma, härmas är tillåtet, grymt snygg klänning ms. America! :D

2010-07-20 @ 11:28:36
Postat av: den anonyma^^

woopss! jag råkade trycka på skicka före jag skrev att det bara var jag :D /stinaaaaaaaaaa ;)

2010-07-22 @ 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0