En man utanför fönstret...

Igår när jag gick och la mig så bestämde jag mig för att sova utan rullgardinerna nere för jag ville se vilken tid det blev ljust på morgonen, och vad vaknar jag av om inte att det står en karl utanför fönstret och jobbar med att klippa buskar och när jag kikar ut ännu mer så ser jag 4andra karlar som jobbar i trädgården så jag tror nog att det blir rullgardinerna nere i fortsättningen.

Jag slutade jobba klockan fem idag och sen dess har jag inte gjort mycket jag följde med Zona när hon skjutsade äldsta grabben på baseball, bara för att fördriva lite tid:p

Nu ska jag nog börja se sjätte sässongen av One Tree Hill och klockan 9.30 är det Skip-bo som gäller nere i källaren med Maxine och Zona det är kvällens höjdpunkt!:) hahaha jag och Zona skulle kunna spela det i timmar vi får se hur länge Maxine orkar vara med... hahahha

Idag har jag och Maxine varit och handlat massa mat och sen har vi städat lekrummen både i källarn och på mittenplan... massor med leksaker har dessa ungar och imorgon ska städningen i lekrummet fortsätta! hahaha det är verkligen helt sjukt hur mycket leksaker det är i detta hus:p

På förmiddagen var jag och Zona med tvillingarna till parken och vi promenerade och lekte i lekparken, det är så himla skönt när man kommer ut ur huset med dem:) Tiden går så mycket snabbare då, och på vägen hem svängde vi förbi starbucks för vi var så jäkla törstiga så jag och Zona tog varsinn Orange and Mango Smoothie för dom hade inte Raspberry och det enda smoothien smakade var Banan:P! wierd så den tar vi nog inte igen...


Nä nu ska jag börja mitt filmtittande jag behöver slå ihjäl några timmar innan det är dags för middag och skip-bo...

Ha det bra!

Kram,
Emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0