En dag utan planer!

Det var helt okej att ha en ledig dag helt utan några planer när jag var hemma men nu vill jag ha något att göra varje dag och varje minut som jag är ledig men idag finns det inga planer...
Jag ska se finalen i World Cup halv tre och fram till dess ska jag nog sätta mig ute i solen och plugga på körkortsteorin för eftersom jag fick social security numret igår så är det bara att plugga på:p

I am looking forward to se the world cup final men vettefasen om jag vill se det ute på stor-tv:n i vardagsrummet med alla ungar springandes eller om jag ska ligga i mitt rum och se det på datorn;) för jag får inte in ESPN på min tv och det suger ju inte bara lite:p moahaha

Jag måste öppna ett bankkonto till veckan! tror jag ska ha banken Wachovia för den har Maxine och Zona och dom tycker den är bra för man har typ fria uttag och gratis konto eller nått sånt:p ska kolla upp det lite bättre..

Kram,
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0