dagarna går...

Jahapp då har man just jobbat klart ännu en dag och jag har jobbat sedan jag vaknade imorse;p Kul dag! hehe vi ska äta middag på en stund och sen ska jag, Maxine och Zona spela skip-bo!, det blir dagens höjdpunkt strax före då jag och Zona delade på en donut när vi for till parken med tvinsen.

Dagen gick ändå inte såå långsamt idag, tvillingarna tog en lång nap och så lekte vi med lite play-dough på eftermiddagen och strax innan sex for vi till parken med tvillingarna och var där och sen for vi hem och då var det 10minuter kvar tills jag slutade.

Och här sitter jag nu, jag borde plugga lite mer på körkortsteorin och det ska jag nog göra men först ska jag se ett avsnitt av OTH:)

Nu blixtrar det på himlen utanför mitt fönster!:)

Kram,
Emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0