College

Till hösten ska jag ju plugga någonting på college och jag har mest troligt tänkt plugga på Raritan Valley Community College för där går Zona och Maxine så jag kan antingen bara följa med när dom åker eller så kan jag åtminstone få lite guidening första gången jag ska dit.

Klasserna som jag funderar på just nu:
-First Aid&CPR  (3credits)
-Current Helt issues (3credits)
-Lifehuarding (3credits)
-Sports Management (3credits)
-Rock n' roll hist&culture
-Spanska?:p

Hahahaha nää jag vet verkligen inte vad jag vill plugga... nått enkelt som jag inte måste lägga ner så mycket tid på!

Kram,
Emma<3



Regnet öser ner och det blåser, åskar och blixtrar här i kväll... jag satt ute och pluggade på teorin för 30min sedan och då var det hur fint som helst! hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0