camping

Jahapp då har man jobbat 14h och överlevt dom, det gick faktiskt riktigt bra förutom att tiden gick så fruktansvärt sakta där ett tag när småtjejerna bara lekte i lekrummet:p varje gång jag tittade på klockan och trodde att det hade gått minst en halvtimme så hade det gått allt mellan 3-7minuter... hahaha

Men man ska inte klaga jag har tak över huvudet, får några slantar i veckan och kan njuta av värmen:)

Ikväll kom Zona hem, jag har inte känt henne länge men ändå saknade jag henne när hon var borta! hon är en trevlig prick i denna vardag:) Hon hade haft så jäkla kul när hon var och campade med caroline att jag nästan blev lite sugen på friluftslivet... men bara nästan, Poe har gett mig men för livet:p hahahah kommer nog aldrig mer sova i ett tält;)

Nä gud jag är så jäkla trött alltså! nu ska jag stänga mina blå-grå ögon och lägga huvudet på kudden:)

Ha det fint, saknar er!:)

Kram,
Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Tälta tälta tälta!

2010-07-18 @ 21:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0