By the way...

Idag ska jag faktiskt tvätta:p jag har fått instruktioner om hur tvättmaskinen funkar och jag har tillochmed sorterat mina kläder så efter security office så ska jag tvätta... wihooo! eller så inte:p onödig information? JA!
Men det som är lite roligt är att det är värsta supermaskinen så det tar 18minuter att både tvätta kläderna och få dom torra där inne i tvättmaskinen... det är så nära roligt man kan komma när det gäller tvättning!

Idag längtar jag hem lite, känner att det här med en speciell tid att vara inne på kvällen inte kommer fungera särskilt bra för Emma Grahn och jag vet inte det känns bara fånigt med regler om när man ska vara hemma då jag inte är deras unge! jag är faktiskt 18år och har åkt till andra sidan atlanten... jajja men det är verkligen en berg-och-dalbana det här med hur man känner, det är lite olika varje timme och varje dag! igår längtade jag inte hem till sverige och alla nästan nått medans idag skulle jag gärna åka hem och kolla på Pite summer games:)

Hoppas det går bra för alla Älvsby-lag i summergames och att ni får riktigt bra väder som det ska vara på Pite summer games:) Hoppas det går bra för er KLARA! och gärna lite resultat från matcherna...

Kram
Emma Grahn

Kommentarer
Postat av: Victor

Vet iaf att sofias syrror vann sin första match med 4-1

2010-07-02 @ 17:21:39
Postat av: Anonym

vi vann tre matcher och förlora en mot nå finnar, så vi var 3 lag på samma målskillnad så vi åkte ut slutspelet! :(

2010-07-04 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0