Brännskada

Jag har sådana skavsår under mina fötter... jag måste nog säga -hej då:/ till mina flipflops som har använts flitigt och hålla mig till dom nya gympadojjorna:) Alltså det gör ONT att bara gå som vanligt på golvet... Livsfarligt!

I eftermiddag bär det av till stranden, jag längtar inte för det är nästan som att man jobbar 24/7 när man är där eftersom man inte har någon som man kan hitta på något med... Imorgon börjar jag jobba kl. 14.00! Sen blir det intressant att få se schemat för nästa vecka... antar att det blir 45h och ett gäng med 10h-dagar:p men man ska väll inte klagaa;) men jag gillar att klaga!:D

Jag ligger och ser fotbolls-vm på storTV:n:) älskar fotbolls-vm men saknar att inte vara hemma och se det... JAG VILL INTE JOBBA NÄR FINALEN ÄR!!! åååh men det kommer jag garanterat göra;p

Kram,
 Emma

"Skavsår är egentligen en brännskada som uppstår av för stor friktion mellan strumpa/sko och hud".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0