Bio och Frozen Yoghurt=)

Jag hade inte några planer för min lediga eftermiddag och kväll så jag satt ute och pluggade på körkortsteorin när Caroline kom in genom grinden på baksidan och pratade i sin mobiltelefon samtidigt som jag hör henne säga "Jag kan inte se henne genom fönstret, ska jag banka på dörren igen?" hahaha "Vars fan tror du att Emma kan vara då, har hon farit ut ändå?" Då börjar jag asgarva där jag sitter i skuggan:p Så när Caroline hade hittat mig så for vi och mötte Zona som redan var i köpcentret där bion var. Så vi såg Knight and Day, jag tyckte att den var bra och vi köpte och delade på en Large popcorn och vi hämtade refill:p Men ack så ont i magen vi hade efter bilen men ändå beslutade vi oss för att fara till huset och hämta Maxine för att fara och köpa en Frozen Yoghurt... den här gången blev min mix ganska lyckad, massor med jordgubbar! :)

Jag fick mig en poster på bion, yey mee! ska sätta upp den nångonstans i rummet bara för att det är så himla tråkigt på väggarna här inne...


precis så ser min poster ut:) Vi skrattade så hårt när vi såg var Cameron Diaz pistol har hamnat på postern:p dålig humor!? eh jaaa!

Brownies är inte såå dåliga va;)!? om det är något ätbart som jag kan tänka mig att köpa med mig hem när jag är klar här så är det dom där jävla browniesarna:D

Ha det bra!

Kram,
Emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0