Badlakan

Det gick jättebra att jobba idag och tiden flög förbi, vi åt hemlagade hamburgare till middag och det var supergott! Jag och Värdmamman fick inte igång grillen för grejen man måste skruva på till gasolen satt så hårt att vi verkligen inte fick upp den:O vi försökte med allt! hammare, skiftnyckel och extrema mängder våld!
Men vi gjorde burgarna i ugnen istället och dom blev supergodaaa:)

Anledningen till att det var vi två som försökte fixa grillen och inte värdfarsan var för att han satt på akuten men äldsta pojken som bröt ett finger ikväll på baseballmatchen, Aj!
Men pojken var så glad när han kom hem och jag fattade ingenting så jag frågade om han hade fått nå smärtstillande;) Då säger grabben att han är så glad för nu kan han inte spela baseball på minst två veckor!?:O jag bara VAAAA? men gillar inte du baseball?:) och då säger han -joo, men jag är så himla stressad just nu, och det känns som om jag springer hit och dit mellan olika saker hela tiden! :O :O :O :O :O

Det är inte lätt att vara liten alla gånger, inte när ens föräldrar vill att man ska göra så många olika saker att man glömmer fråga ungen vad den vill... men men då var problemet med ungens stress löst! allt som behövdes var ett brutet finger...

Imorrn jobbar jag 7.30-12.30 sen är jag leedig till fredagsmorgon:p jobbar fredag och lördag denna helg...

Oj juste rubriken, Jag gick ut och simmade nu ikväll efter att jag slutat jobba och så tog jag ett badlakan med gula ränder för jag ville inte ta något av ungarnas fina disney-badlakan... När jag kommer upp efter doppet och ska dra på mig handduken så tar jag upp den i änden där det är ett litet tygmärke och på det står det Ralph Laureen, hahaha jag som inte ville använda ett av dom fina badlakanen;) det sjuka är att det finns hur många som helst av dom där randiga badlakanen i linneskåpet utanför mitt rum:p money, money, money must be funny in a...

Kram,
Emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0