Äntligen kört bil!

Då har jag kört bil i 2h nu på morgonen det gick bara bra och jag är en safe driver:p det ni!
Men snubben som jag körde med var så jävla creepy, att där ett tag så funderade jag på att köra hem till huset... Han var ful och så frågade han mig hela tiden vad jag gillade att göra på fritiden om jag var ledig på helgerna från att passa ungar och det första han sa när jag klev in i bilen var typ att han var singel och hade gjort slut med en tjej som han varit tillsammans med i 5år... Jag bara ÅH NEJ!!!

Så jag berättade det här för värdmamman när jag kom hem och sa att jag skulle verkligen behöva en telefon för ibland var det fasen creepy, och innan jag kom sa hon att jag skulle få en telefon... Bullshieeet! Nu fick jag höra att om jag vill så kan jag följa med henne när hon ska och kolla på en ny telefon till sig själv och så kanske jag hittar nån som JAG vill köpa. tack för den:p Men jag ska inte bry mig!
Hon erbjöd sig att anmäla snubben som jag körde med, men så farligt var det inte...

Åh jag börjar jobba kl. 2 och såjobbar jag till halv tio ikväll, tack för det livet:p

ha det fint!

Kram,
Emma


Zona och jag inne på the Met:p Love my faces... JAg är ju kort men kolla Zonas längd!! then I'm tall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0