Älskar den och är totalförälskad!

Bion var hur bra som helst och jag blev kär i både Jacob och Edward:) Sen tyckte jag att det var trevligt att Jasper fick prata litegrann i den här filmen...

Äter en smörgås såhär mitt i natten medans jag väntar på att tvätten ska bli klar... det jobbiga är att jag måste kasta in en till maskin efter den jag har i nu och besvikelsen när Zona förklarade att det bara var när man körde det snabbaste programmet som det tog 18minuter, den besvikelsen går inte att beskriva:p

nä nu ska jag tvätta och tumla kläder, sen sova....

Stranden imorgon, avfärd 17.30 I think...

Jag kan meddela Tea att jag redan nu läser igenom New Jersey -Drivers manual:p en väldigt tunn bok må jag sägs... testet ska nog gå bra! Lycka till med packandet:)

Natti natti eller snart gomorron till er, jag vet att klara har en match om 50minuter så hon är förhoppningsvis redan vaken;)

Ha det bra!

Kram,
Emma<3


Kommentarer
Postat av: Tea

TYVÄRR är det första kapitlet med alla olika sorters körkort ganska viktigt att kunna, för det kommer några frågor om det på provet. :(.



provgör ett test på: http://www.state.nj.us/mvc/Licenses/sample_knowledge_test.htm



lycka till!

2010-07-03 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0