1-21.30

Börjar jobba om några timmar och jag är verkligen inte taggad på jobb idag, jag känner även att jag skulle vilja bo i en egen lägenhet och att det verkligen skulle kännas som att man inte jobbar när man slutat jobba. För imorse när jag skulle ha min underbara sovmorgon så har jag vaknat var tionde minut för att tvillingarna har busat och skrikit och pojkarna har levt rövare... Men men men. Det är bara att bita ihop och komma igen imorgon är jag ledig och på lördag med men vad ger det när man ändå inte får köra bil och kan ta sig någonstans!?

Jag är lite less usa idag:p men men men...

Kram,
Emma<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Less på usa och på skiljetecken??

2010-07-22 @ 17:08:44
Postat av: Dinsötalillasyster KLARA

HHahah emma vetdu jag satt och kolla på filmerna du och jag spela in på mammas dator idag, skratta så jag fick ont i magen nästan :P (:

2010-07-22 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0