stranden imorrn...

Imorgon blir det stranden till på söndag tror jag. Tre grannfamiljer ska också till strandhuset så det kommer vara fullt liv, twinsen kommer inte kunna sova och vilka kommer vara tvungen att ta hand om dom hela nätterna... less, less, less på bristen av lite jävla respekt!

Men men man är ju bara au-pair borde visa värdfamiljen vad det står för: Jämlike, på lika villkor, samma nivå osv.

Men bara så att ni vet varför jag varken är på facebook, msn eller bloggen inte för att jag har bloggat flitigt alls nu på sista tiden men det är för att det känns lite surt just nu;) hahahaha

Ha det bra! det ska iallafall jag försöka ha:p

Kram,
EMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0