mitt schema suger i veckan...

Jag använder inte ordet "suger" ofta men mitt schema suger verkligen, jag är ledig i helgen så man ska väll inte klaga egentligen men alvarligt jag är ledig två förmiddar och ingen kväll under hela veckan. Men ska verkligen försöka åka in till new york till helgen, skulle behöva hitta nånstans att sova lördagnatt för vissa har ju ett curfew... hate it!

Jag, Zona och Maxine har klagat hela helgen när vi varit nere vid stranden och Zona var så jäkla irriterad på värdmamman igår för hon jobbade redan från 07.30-21.30 på sitt schema men tvillingarna vaknade och skrek 06.00 på morgonen. Tror ni att mamman eller pappan klev upp och tog hand om sina barn nej! Zona klev upp klockan sex och jobbade till halv tio... intet ett tack, inte någonting från föräldrarna!

Man blir bara förbannad... och det är synd om tvillingarna men dom har åtminstone varandra när dom blir äldre:p

Jag är irriterad och arg och jag känner inte längre att det är en fråga om jag vill stanna eller åka hem... I will not stay here... nu funderar jag bara på när jag ska ta mitt pick och pack och åka. Jag måste köpa på mig ett lager med I<3 Ny tröjor:p

Idag shoppade jag och Zona när vi kom hem från stranden, familjen och maxine kommer imorgon...
Jag köpte en klänning, en tunika, en "spetskofta", en tröja och ett linne=) så nöjd med den shoppingen blev jag iallafall:p

Något mer som är irriterande är att shemat för veckan som börjar imorgon fick vi 16.00 idag. Det är ju trevligt så man kan göra upp några som helst planer!

Åh vi är tre väldigt Grumpy au-pairs!

Ha det fint allehopen:)

Kram,
Emma Grahn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0