jahaja:p

Då är man framme vid beachen, ledig idag men imorgon börjar jobbandets och det blir massor men men snart så är jag hemma i sweden;p Hittade internet här också så då kan jag fördrva lördag och söndagkäll med något när småttingarna har somnat:) max och zona åker ju hem ikväll redan för dom har helgen ledig eftersom deras kompis Caroline snart åker hem! Så när jag håller på att bryta ihop under mina 14hrs workdays så kan jag känna mig snäll för jag jobbar så att dom får ledigt även om man kan tycka att barnens mamma skulle kunna spendera nån timma med dom:) men men bara att bita ihop...

Nu ska jag gå ner till stranden och försöka bliii lite lite brun iallafall...

fyy vad jag och zona åt cheetos på vägen ner hit, det var massor med Trafic så det tog cirkus 3h borde ha tagit 1,5-2;) men men cheetos räddade oss när vi blev hungriga men nu är mina fingrar alldeles orangea!:p

Ha det bra!

Kram,
Emma<3



This is where I'm going now!:) Just need to grab some water:p

Kommentarer
Postat av: Tinde

har det inte gått att prata med din LCC om dina 14hrs dagar? ha det bra!

2010-09-04 @ 21:14:51
URL: http://tindes.se
Postat av: Hanna

Hahah jasså crazy familj, lät inge vidare :P Du kommer nog på något snart :) Tackartackar! Kram

2010-09-12 @ 20:07:10
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/
Postat av: malin

nej target var inget för mig, och Walmart ha jag nog inte vart i, eller jag vet inte :P haha

2010-09-14 @ 16:35:47
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0