hej sverige och victor!

Jag shoppar som en galning just nu för om prick två veckor tar jag planet hem till sverige och lugnet...
Denna familj gör mig galen men efter två månader så vet jag iallafall hur jag INTE ska vara som förälder! och det är väll också en erfarenhet antar jag;) Nä nu ska jag fundera ut vad det ska bli av mig...


Jag köper så mycket skor att jag verkligen inte tror att jag kommer få ner allt i mina väskor, det blir lager på lager med både kläder och skor på planet hem!

Min värdmor är då inte bättre på att lägga scheman nu och värdfadern är intet ett dugg trevligare=p Jag jobbar 14h på lördag och 14h p söndag:) lovely och sen har mamman bestämt sig för att vi åker till stranden från och med fredag och sen hela nästa vecka... det går inte att shoppa där nere så ja går lös nu är ledig på torsdag så då ska jag shoppa det sista. Jag hoppas att jag får min check imorgon för annars kommer dett gå dåligt... har bara 50dollar på mitt konto:/ ooops hur gick det till?

Jajja jag kommer då inte gå plus på detta korta äventyr, kanske jämnt ut om jag har tuuuur;) hehehhe

Ha det fint!

Vi ses nån gång:p

Kram,
Emma


kanske kan jobba på brännan åtminstone liiite nästa vecka, om man nu får vara ledig en endaste dag när solen är uppe;)

Kommentarer
Postat av: stinaaaaaaaa :*

Hej snygging. jag skulle uppskatta ett inlägg med mitt namn också (a)

menmen. ifall du hittar en söt/snygg/underbar/fin klänning kan du ju köpa en sån till mig? :) jag vart så sugen efter att jag bläddrat genom din blogg och såg den där superfina klänningen du köpte där borta :D

Puss och kram :)

2010-08-17 @ 21:20:51
Postat av: Victor

HEEJ EMMA! nej stina, sånt kan du inte få! :)

2010-08-17 @ 22:00:15
Postat av: schtajna

men jo victor.. kan jag visst de:) snart så!

2010-08-18 @ 19:40:02
Postat av: Tinde

det är en mkt bra erfarenhet tycker jag! du var modig som vågade åka emma :)

2010-08-19 @ 23:59:19
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0