Emma Grahn är feg...

...men hon är ännu mer förbannad!

Då ringde jag på förmiddagen och pratade med Eileen som är min counselor och hon sa att jag kan köra på mitt internationella körkort tills jag har tagit NJ-körkortet och om dom på New Jerseys vägverk säger att du måste gör road-testet då måste du göra det... dom väljer hur dom vill och är kända för att jävlas! Men eftersom jag fått veta att det var lugnt och att jag kan köra på mitt internationella körkort så var det inget mer med det...
Jag hade planer på att köra till Köpcentret och shoppa lite eftersom det nu var grönt, så jag ringer värdmorsan bara för att höra att det är okej att jag tar bilen och kör till The Mall. -Yeah ofcourse, go to the mall!
Emma blir såklart superglad för denna värdmorsa är känd för att vara en 1-800-biatch... så jag tar en snabb dusch, tar på mig min nya supersöta klänning och jag plattar tillochmed håret. Då ringer värdmamman tillbaka, alltså menar du att du ska köra till Mallet? Jaa det var ju det jag sa. Jahaa jamen jag trodde att du sa att du inte får köra med det internationella körkortet förens du har det för NJ. Neeej säger jag, det är Grönt jag får köra. Jahaaaa(jag hör att hon börjar ha slut med ursäkter) MEN du står inte med på försäkringen, åh I am sooo sorry, we have to fix that. Emma Grahn säger -sure you are. bye!
Jag var så jävla förbannad för det där var det sista jag behövde, så nu vet jag att jag verkligen inte vill stanna i den här familjen och att Sverige ser väldigt bra ut i mina ögon. Sen är det bara det att jag är för feeeg för att säga, -Nää jag vill åka hem ni får fixa en annan au-pair. Och nu är allt så tjorvigt då det är sommarlov och jag hatar det och schemana suger och jag kan inte göra ett piss för jag får inte köra. Och har jag fått den där mobilen som jag var lovad? Nej. Jag borde fixa en själv men jag ids inte för jag känner bara att jag vill packa mina väskor...
Nu har jag då åtminstone ventilerat mig lite... men jag måste bestämma mig för att säga -Nu jävlar åker jag. Det jobbigaste är att sen kan jag vara tvungen stanna i 2veckor tror jag i familjen och dom veckorna kommer bli ännu jävligare:p åh jag bara klagar hela tiden, men det jobbiga är att vi alltid har något att klaga på...

Hare fint!

Kram,
Emma

Kommentarer
Postat av: Matilda

Emma, låter som du har en riktig b*tch till värdmamma. Usch! Lycka till med allt, hur de än blir. Om jag kan hjälpa dig på något sätt så var inte rädd att höra av dig! :)

Kram

2010-08-14 @ 03:29:03
URL: http://thelifeasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0