Dags för ett inlägg...

Sitter just nu på Starbucks med Maxine, dricker en hallonsmoothie och delar på en chocolate cupcake!
Jag klarade teoriprovet till nj-körkortet idag och det var egentligen allt som jag skulle behöva göra för att få nj-körkort men nejdåå då säger en surtant att det är Not Valid och jag och maxine frågar gång på gång varför det inte är valid och allt hon svarar är NOT VALID, och hon ser sur ut och pekar på dörren...
Jag har inte tänkt ta nått nj-körkort isådanafall!

Nä jag vill hem till sverige och äta palt just nu:p hahahaha

HA det fint!

jag lever och mår bra:)

Kram,
Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecka

VA!! surkärring.. hon borde få sparken!

2010-08-06 @ 04:21:19
URL: http://partofmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0