A good day!

Jag har haft en lugn dag i mitt eget sällskap, för mina två bästa kompisar over here jobbade hela dagen så jag for ut på egna äventyr... först for jag till banken och fixade min check och efter det körde jag till flemmington och köpte två små presenter som jag hoppas kommer bli uppskattade den 1/9=) och så gick jag in på Panera Bread och lunchade i mitt alldeles eget sällskap tills en dude som serverade kom och surrade med mig i över en kvart, det hörs tydligen att man inte är från staterna fortfarande;)  Men det funkar alltid att säga att man är från sverige för jag fick en cookie innan jag lämnade stället! Plus i kanten till mr. serverare på Panera Bread i Flemmington...

Imorgon åker vi ner till stranden men jag är ledig hela dan imorgon med eftersom jag jobbar 28h den här helgen, varför klarar du inte av att ta hand om dina egna barn ens en timme så att jag kan få ett break under dagen? Om jag när jag blir Mamma inte vet vad mina barn säger fast någon annan som inte är deras mamma eller pappa eller syster eller bror vet vad dom säger då hoppas jag att någon slår mig riktigt hårt och säger åt mig att spendera tid med mina barn... It's insane!

Min mage gör så himla ont just nu för ikväll for vi till colleget för Zona behövde verkligen få tag i en professor där så vi letade i över 45min, stort college sen gav vi upp... och ingen av oss ville hem så vi for såklart till mitt älskade STARBUCKS och min underbara hallonsmoothie!=) Zona tog Chai Tea för allas information... När vi satt oss ner med våra drycker så började vi snacka skit om våran jäkla värdfarsa som acts like a dick, och när man snaackar skit så behöver man fika så jag köpte en chokladmuffin och zona en blåbärsmuffin... Jag är väldigt detaljerad om vad vi åt och drack men det är för att jag verkligen rekomenderar dessa val starkt! Jag är ingen stor te-älskare men fy farao så gott zonas chai tea var...

Efter starbucks så var det dags att bege sig hemmåt eftersom denna värdman vill kontrolera allt och alla och har ett curfew.. Så vi for hem och packade snabbt våra väskor för stranden imorgon och sen spelade vi skip-bo och snackade ännu mer skit och pratade om när vi var små och hur stor skillnad det är på våra familjer och den här familjen! galet...

Jahapp det var lite snabb onödig info. Men imorrn blir det stranden till på tisdag så jag kommer vara okontaktbar ett tag framöver, just so you know guys;) men jag har min svenska mobil utifall nödsituationer dyker upp:p hahahaha

ha det fint!

Kram,
Emma


I kind-of feel like a prostitute when you leave money in my bucket after taking a picture;)  he's got humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0