47dollar

Det är vad jag äger och har just nu... shopping har jag inga problem med, ska inte shoppa på ett tag när jag kommer hem till sverige:p

Idag har jag köpt lite smått och gott men jag tror inte att jag har köpt något till mig själv eller joo en kjol och lunch och en smoothie nu på kvällskvisten...

Måste ta det lugnt med slantarna nu litegranna men klarar jag mig till torsdag så är det lugnt för efter det så blir det stranden och vi blir tydligen bara där till tisdag nästa vecka och då kommer jag ha pengar och kan shoppaaa:D yeeey! fast jag ska försöka hålla i slantarna... vill verkligen ta mig till princeton nån dag också, kika runt lite däär och ta kort för jag har varit dååålig på att använda kameran:p men ska försöka att sno några bilder från Zona och Max innan jag åkeeeer:)

nu ska jag soovaa, börjar inte jobba fören halv fyra imorgon men vet inte vaad jag ska hitta på utan pengar... jag kanske tar en promenad och solar, det är gratis har jag hört!

God morgon till er där hemma!

och god natt till mig:p

Kram,
Emma



Sist vi var nere vid stranden så försökte jag få igång tv:n i minst en kvart och sen gav jag upp och började läsa en bok...

När sen jag och Zona spelar skip-bo senare den kvällen så tittar jag mot tv:n "Ahaaa thats why the tv wouldn't work";) ooopsi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0